quattro Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 Sinds gisteren heb ik mijn DB iets anders samengesteld. Ik heb nu org 1.09 image in flash en The Hydra, Pli en Da vinci (overal laatste versie van) op usb. Als ik zit te zappen valt het geluid 9 van de 10 keer uit, en treedt er enorme ruis op. Als ik daarna Mute een keer aan en uit zet, heb ik weer normaal geluid. Als ik zap met de DB op Mute, hoor ik telkens een TIK in de speakers. Voorheen heb ik diverse images in flash gehad en trad dit probleem slechts af en toe bij en reboot op. Ik denk daarom dat het puur iets met USB te maken heeft. Oh ja, Geluid loopt via digitale uit van DB naar Digitale in van mijn JVC DVD speler. Dit heeft altijd zo gewerkt dus daar kan het niet aan liggen. Iemand hier ervaring mee? Greetz Q VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
quattro Geplaatst: 26 april 2005 Auteur Geplaatst: 26 april 2005 Even opnieuw onder de aandacht brengen... (Excuus als dit niet mag of hinderlijk is) Niemand een suggestie? Heb van alles geprobeerd maar nog geen oplossing Greetz Q VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
Gast Geplaatst: 26 april 2005 Geplaatst: 26 april 2005 tja wat denk je.. oude situatie herstellen tot voor het moment waar het fout ging. Dan eventueel opnieuw proberen..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen