Ga naar inhoud


[Pioneer] dbrs 200 afstands bediening kapot


raptor

Aanbevolen berichten

sinds een paar dagen heeft mn ab het ineens begeven de enige toetsen die het nu nog doen zijn de zwarte toetsen in het midden.

 

dikke pret dus ff pid veranderen is er dus niet bij en ook de taal kun je vergeten,heel langzaam stopten er steeds meer toetsen.

 

dus ik dacht ik heb nog zo'n tihao-e7in1 uni ab maar helaas

tv,oude chaparral doen het goed de pioneer echter niet.

 

zijn er mensen bij wie deze ab het wel doet ???

 

zoniet dan moet ik maar gaan bellen wat een originele kost dit is niet echt handig zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Originele afstandsbediening is bij iedere goede satellietwinkel te koop, prijzen liggen van 20 tot 50 euro, dus kijk goed waar je het koopt.

 

Verder zijn er genoeg universele afstandsbedieningen die het er wel goed op doen, er zijn er al die je voor 10 euro bij de bekende Duitse mediadiscounter kunt kopen.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

matje schoonmaken heb ik al geprobeerd heb zelfs even een ir detectortje gemaakt om te zien of ze het echt niet doen maar het vreemde was dat het begon dat ik hem steeds moeilijker in zn standby kreeg,ik moest bv de knop 2 min ingedrukt houden eer ie reageerde.

 

en er stopten steeds meer toetsen mee nu is het zo dat alleen de zwarte het nog doen,ook de tv en vcr toetsen doen het niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan ook nog altijd bij blokker een tien in een afstand bediening halen van drie euro heb ik al drie jaar en funcioneerd goed is alleen even zoeken naar de toetsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...