Ga naar inhoud

Noodgeval!!!! Sunny AT-8000-CI

Gast

Aanbevolen berichten

Heey iedereen

Ik zit hier met een zeeeeeeeeer groot probleem. Ik heb de perfect werkende Sunny AT-8000-CI van mij pa verkloot denk ik.

Ik wou er de nieuwe Boot Loader opzetten, 620 ipv 619, deze heb ik met KUP230 erop gezet. Het downloaden ging OK en eveneens het flashen MAAAAAAAAR nu reageert die niet meer

Helemaal NIETS, ZWART SCHERM!!!!!!!

PLEASE, PLEASE wat moet ik doen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je s'nachts om die tijd 1.11 een oproep plaats kun je zoiets verwachten maar je had ook zelf kunnen zoeken er zijn topics over de Sunny is een Kaon kloon net als de Extreme lees dit maar klik.

GR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zeer bedankt voor jullie massale hulpvaardigheid (sarcasme)

Goed zo.Zo moet je doen om hulp te krijken.

Je heb een klote van de ding gemaakt,zo rustig aan doen of anders ga gewoon een nieuwe kopen.

Of stekker eruit en weer erin ,kijk hoe het nu is anders moet je het opnieuw doen

DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!!

Bedankt voor jullie heulp

Hoe moet ik via JTAG de nieuwe loader er op zetten? Ik heb al uren op het net gezockht maar vind niets, kan iemand helpen aub

THX

PS; excuses voor eerder misplaatst antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt nog steeds niet gelezen de oplossing staat in het topic dat ik je gegeven heb, je kan het eerst proberen met de oude loader er weer op te krijgen zo niet dan dit,

You had/have no idea what you are doing, right?

Your receiver is broken, for repair you need someone who can (de-)solder TSOP flash and reprogram it outside the receiver.

You mixed everything that does not fit together and you ignored any wanring availible regarding not updating the bootloader!

For me you deserved the result, sorry!

I hope it's a warning for many others.

I did some test like that before and warned you and others not to try it as this is the result.

I don't have a problem with that as i know what to do and either solder / repair things myself or know someone who does it for me.

And no I don't have or know a public repair service.

Why do you think did KAON implement the engineer mode and called it like that?

Vraag me trouwens af waarom je die loader er op wil zetten, en zoals je ziet heb je aan een JTAG niets met de Sunny de flash moet er af gesoldeerd worden en buiten de ontvanger geprogrammeerd worden, en waarschijnlijk heb je daar zelf toch geen spullen voor.

GR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey aart44, moet die echt eruit gesoldeerd worden???

Ik had ergens gelezen dat bij het verkeerd laden van een boot file, het met een jtag kabel gemaakt kan worden, maar dat ging over een dreambox en dacht dat het ook bij een sunny van toepassing zou zijn

KLIK HIER (java uitschakelen anders wordt je auto doorgelinkt) http://64.233.167.104/search?q=cache:ITQ...lling&hl=nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen