Ga naar inhoud


Nextwave 2500 Plus dood?


beau2001

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een nextwave 2500 plus die als je de netstekker er uit haalt en er daarna weer in stopt allemaal 8888 in het display heeft bij een volgende keer zijn het allemaal tttt en dan weer wat anders hij reageert nergens meer op ook niet op afstand bediening ik heb geprobeerd om er nieuwe software in te schrijven maar er gebeurt helemaal niets wie weet er raad ( misschien de loader of de xilink ik weet er niet zoveel van ) als het een van bovenstaande dingen kan zijn hoe krijg ik dit weer goed ik heb wel een cas interface maar kan nergens vinden hoe de xilink of de loader opnieuw te proggen dus tot nu toe zit er geen schot in als iemand raad weet zou ik heel blij zijn met een duidelijke omschrijving van de te volgen stappen eventueel met schema,tje voor de aansluiting van de cas interface alvast bedankt voor jullie moeite groetjes Tonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik me goed herinner schakeld de nextwave in programmeer mode als je de spanning aanzet terwijl je de menu knop li-voor ingedrukt houd. Via de com poort kun je dan de originele firmware terugladen met bv Odyst. Het proberen waard.

 

Greetz Jake

Rebox 4000HD PVR black met CD module

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...