Ga naar inhoud

dreambox doet niks meer :S

Gast

Aanbevolen berichten

ik heb hier een dreambox 7000-s maar ik krijg hem niet meer aan de praat .... als ik de stekker er in steek ligt het schermpje ietsjes op maar er verschijnt geen logo of niks ik kan hem dus niet meer aan zetten wie kan me hier mee helpen ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

- maak de db spanningsvrij

- ontkoppel evt. aanwezige hdd

- ontkoppel lnb

- ontkoppel evt. aanwezige usb-stick

- ontkoppel netwerkkabel

- spanning erop zetten

dit alles helpt niet :S

kijk als die nu een logo gaf of iets anders had ik er niewe software in kunnen zetten maar met dreamup probeer ik dit via null modem kabel maar dan geeft die aan "connection prepared, now switch on the dreambox" maar dat lukt dus niet, ook de stroom erafhalen dreamup laden en dan stroom erin werkt allemaal niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik word doorgelinkt naar de index, misschien heb je een andere url voor me ?

Sorry, neem de FAQ eens door, ook in de sectie DB for dummies staat waardevolle informatie. Je kunt er o.a. leren hoe je met Dreamup via een seriele kabel je Dreambox kunt benaderen/flashen.

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat flashen is voor mij geen probleem als de kast zou starten, maar dat doet die dus niet hij geeft alleen maar een verlicht display zonder logo of wat dan ook er in en verder doet die niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen