EXTREEMPJE Geplaatst: 28 april 2005 Geplaatst: 28 april 2005 Hallo, Is het mogelijk om de software van een @sat9500s naar een Xtreme te copieeren? Zoja gaat dit op dezelfde manier als met 2 xtreme's? Ik vraag dit omdat op die @sat een emusoft zit die ik nergens op internet kan vinden. mvg AO DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
Robsim Geplaatst: 28 april 2005 Geplaatst: 28 april 2005 Citaat: Hallo, Is het mogelijk om de software van een @sat9500s naar een Xtreme te copieeren? Zoja gaat dit op dezelfde manier als met 2 xtreme's? Ik vraag dit omdat op die @sat een emusoft zit die ik nergens op internet kan vinden. mvg AO Ik heb op jou vraag ff geen antwoord maar je kunt toch gewoon de Digix emu software gebruiken op je Xtreme. Draai ik hier ook op mijn Xtreme. Kijk maar eens bij Ant op zijn homepage. Gr Rob [color:"green"] Als je je vrouw laat navigeren tijdens het autorijden, zie je meer van de wereld als met een GPS systeem!! [color:"blue"] Xtreme pvr & Digix pvr [/color]
EXTREEMPJE Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Geplaatst: 28 april 2005 Hallo Rob. Ja weet ik, ik heb ze allemaal al geprobeert, en werken allemaal perfect hoor. Maar ik zit met het probleem dat mijn dragoncam hoger dan 3.04 niet werkt met mijn xtreme. Nu heb ik een kennis met een @sat9500s met een emu erin die ik niet ken. Daar draait de dragoncam met soft hoger dan 3.04 wel in. Dus ik wou deze proberen, vandaar. Maar in ieder geval bedankt. AO DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen