Ga naar inhoud

Postadres Dream Multimedia

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een brief geschreven aan Dream Multimedia in Duitsland en heb daarvoor het postadres gebruikt dat op de officiele DMM website wordt vermeld.

Dream-Multimedia-TVGmbh

Pierbusch 24

44536 Lunen

De brief komt echter als onbestelbaar terug, adres onbekend.

Wie weet wat het juiste adres van DMM Duitsland is.

Emailen voor het juiste adres werkt niet want Dmm reageert gewoon niet.

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb een brief geschreven aan Dream Multimedia in Duitsland en heb daarvoor het postadres gebruikt dat op de officiele DMM website wordt vermeld.

Dream-Multimedia-TVGmbh
Pierbusch 24
44536 Lunen

De brief komt echter als onbestelbaar terug, adres onbekend.

Wie weet wat het juiste adres van DMM Duitsland is.
Emailen voor het juiste adres werkt niet want Dmm reageert gewoon niet.

is het niet lunen met twee puntjes op de u.
dit is wat ik ook gevonden heb.

Dream-Multimedia-Tv GmbH
Pierbusch 24
44536 Lünen
Germany
Geplaatst:

had er misschien germany of duitsland onder gemoeten want het moet wel de grens over,of is de doos wel in duitsland geweest of niet.hoelang is de doos onderweg geweest.

gr yugi

Geplaatst:

Ik zit ook in DLD en sommige NL instanties maken van mijn plaatsnaam de meest vreemde varianten, echter het komt nog altijd aan... Lijkt me dus sterk dat door zo'n kleine 'fout' de post niet aan zou komen.

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Geplaatst:

Ze kijken nog altijd eerst naar de postcode. Ergens toch iets misgegaan dan?

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Geplaatst:

altijd eerst naar de postcode dan plaatsnaam en vul dan maar in waar er dan naar gekeken wordt postcode klopt niet voor nederland maar waar moet het dan heen.lunen zonder umlaut had ook een nederlandse plaats kunnen zijn.voor in nederland is alleen postcode en huisnummer genoeg zonder naam en adres.probeer maar eens je zult verstelt/d staan.hij is vergeten om er duitsland onder te zetten lees zijn posting maar eens.ben 361 heeft het goede adres wel er bij gezet.goede adres is het 1/2 werk.

trusten.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.