Gast Geplaatst: 11 april 2002 Delen Geplaatst: 11 april 2002 Een vraagje ik wilde het programma pmc-edit in windows xp gebruiken,maar ik krijg een foutmelding in win 2000 en millenium geen probleem Wie heeft de oplossing De groeten alpina Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 april 2002 Delen Geplaatst: 11 april 2002 Ik heb PCM edit onder XP Pro gebruikt om 4 Humax 5400 tuners aan te passen zonder problemen. Heb je wel administrator rechten in XP? Groeten, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 april 2002 Delen Geplaatst: 11 april 2002 Beste houbie ik ben de administrator dus ik heb de rechten alleen hij geeft de foutmelding component mscomctl.ocx or one of its despendencies not correctly registed:a file is missing or invalid groeten alpina Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 april 2002 Delen Geplaatst: 11 april 2002 Zoek eerst even op je PC naar dat mscomctl.ocx bestand. Als die er inderdaat niet is weet je waar het probleem zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 april 2002 Delen Geplaatst: 11 april 2002 Beste noraf Bedankt ik heb de file gedownload van http://www.compuniac.com/yahtzee/download/mscomctl.ocx En het probleem is opgelost de groeten Alpina Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten