Ga naar inhoud


Aangepaste satkoos


Gast

Aanbevolen berichten

Heb zojuist een file in de up/down gezet waar RTL4 weer gewoon werkt. Voor 16/9 geen Aston ci in je hummie en zet om de ondertitels te kunnen lezen de info display time op 0. Wissel je van kanaal als je op 16/9 staat dan moet je geduld hebben. Uiteindelijk schakelt je hummie wel over(althans hier met de 2002e van Jalu).

 

Voor de duidelijkheid dit is een aangepaste Satkoos file!

Voor de ik moet weten wat er anders is onder ons:

ik heb de irdeto keys eruit gehaald voor C+.

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zal wel prima werken, alleen je EEPROM file in de zip is onleesbaar!!!.... Ik ontdekte dat dat zelf weer een Zip-file was.... Heb het omgenoemd en we krijgen de flash weer!!!

 

<small>[ 18-04-2002, 10:21: Bericht gewijzigd door: Littlesat ]</small>

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe werkt dat die upload van sat koos heb het net geprobeerd maar ben beginneling en heb mastera 3 maar die update weet ik niet hoe dat werkt kan iemand mij dat vertellen zal wel weer iets doms van mij zijn want ik heb nog steeds gek beeld op rtl4

alvast heeel erg bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje,

 

Vertel eens meer over je ontvanger.

Welke loader H 2.08 ?

Welk system id heeft tie ? 0060...

Is het een Humax 5400 of de Z

Heb je direct de files op een fun gezet of eerst iets met ISVEDIT verandert?

Ik hoor het wel.

Probeer (of het werkt weet ik niet) eerst de officiele versie hic 105 in je ontvanger te zetten en daarna de versie die ik gepost heb.

LET WEL OP DAT JE DE JUISTE SYSTEM ID KIEST bij de officiele firmware.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dus er is wel degelijk een verschillende reactie op de humaxen.

Zat zojuist bij een kennis van mij die een 5400 heeft system id 0160200 en die doet hetzelfde als die van mij alleen geen x-zone meer.

Misschien intussen bij mij ook niet meer, kan ik nu niet controleren.

Ik weet even niet hoe dit op te lossen is nu, aangezien de meeste humax ontvangers allemaal verschillend reageren.

Wacht even af tot Canaal+ is met wijzigingen en toevoegingen die ze gisteren en vandaag aan het uitvoeren zijn.

Zelfs op een orginele ontvanger C+ met orginele kaart heb je storingen, ik verwacht dat deze spoedig weer opgelost zullen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Astatic

Is altijd goed de komplete boel erop te zetten.

Inderdaad de 0019 weghalen plus het Irdeto gebeuren voor deze provider. Toen werkte hier alles weer naar behoren. Op dit moment geen problemen meer(mischien nog met 16/9 heb ik nog niet gekontroleerd).

En was inderdaad beetje op vannacht maar ja je hebt een hobby of niet toch.

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites

@avensis

Ik heb het voor de vermoeide onder ons wel heel makkelijk gemaakt. (word je moe van elke keer weer veranderen en dan werkt er weer iets niet).

Heb bij up & download een complete set geplaatst met firmware HIC10500-ALLCAM2002e-TuxonRC

een settingslijst van PET123 (astra & hotbird) en de boris files van 14-04-2002 zonder id 19.

Op deze manier kijk ik alles behalve tequilla, die heb ik via een goldkaartje in een aston 1.05 zonder problemen.

succes allemaal

 

Astatic

 

Astatic

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou heb hem net geprobeerd en doet het niet in mijn humax

zal wel weer aan mijn liggen zal wel iets verkeerds doen maar rtl werkt nog steeds niet allemaal bllloooookjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...