Ga naar inhoud


www.oecherburschi.de


koorknaap

Aanbevolen berichten

Ik heb een jaar of 2 a 3 geleden een aantal vermoedelijk leerzame documenten gedownload van deze site. "chip cat faq Burschi", Kart_Hacking, PWSECAV30 etc etc.

Ben er toen nooit aan toe gekomen om ze door te worstelen. Nu ik ze echter wil openen blijken ze beveiligd te zijn met een wachtwoord. Is er soms iemand die de site (nog) kent en zomogelijk een wachtwoord weet om deze docs te openen?

Ik heb de database tot 3 jaar terug afgespeurd, maar kom de naam helaas niet tegen. Ik gooi de docs echter niet zonder slag of stoot in de pb

bvb dank

Onderzoek het nieuwe, maar vergeet het oude niet.

Er is al veel uitgezocht; je moet het alleen weten te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen idee welk formaat je bedoeld maar is het niet slimmer om op zoek te gaan naar een password-cracker. Voor de gangbare dbase'n (bv Access) zijn er zat te vinden op het WWW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het een zip/rar bestand is heb ik nog wel een password cracker op mijn pc staan maar dan moet je het bestandje wel ff sturen. dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. maar meestal is het met deze dingen gewoon de naam van de site. give it a shot...

ciao ciao

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas werken de standaard ww's als website naam etc niet. Password crackers ben ik niet mee op de hoogte. Een van de bestanden heb ik bijgevoegd. Het zit achter een onbekend wachtwoord. Ik weet dus niet wat er in zit. Het kan illegaal zijn, maar niemand weet dat.

875573-Kart_Hacking.zip

Onderzoek het nieuwe, maar vergeet het oude niet.

Er is al veel uitgezocht; je moet het alleen weten te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...