Ga naar inhoud


originele of pic kaarten


Gast

Aanbevolen berichten

Als beginner: Waarom zijn we met zijn allen alle originele kaarten aan het bewerken als dit ook mogelijk is met de pic-kaarten. Hebben deze beperkingen t.o.v. Irdeto kaarten, of heb ik gewoon misbegrepen dat deze pickaarten een alternatief vormen voor de irdeto kaarten...<P>Ten tweede de vraag; is het nu al verstandig om je dbox in de uitverkoop te gooien en een seca te kopen of is dit nog te vroeg.<BR>Ik heb bij een kennis de AD3000 gezien, wel makkelijk met die positioner aansluiting, echter vond ik het wel een nadeel dat je twee cams en twee kaarten in de slots moest duwen om en C+ en PW te kunnen ontvangen.<BR>Daar komt nog bij dat dit reeds de derde AD3000 voor hem is omdat er telkens een hardwareprobleem op het moederbord zat: hij bleef hangen en op het frontpaneel bleef netjes een rondje draaien.<BR>Indien de overstap naar seca verstandig is, is er dan iemand die me kan vertellen welk apparaat de verstandigste keuze is???<BR>(met pijn in het hart doe je dan wel afstand van Overflow, of niet??)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb 4 digitale ontvangers :<BR>MM9602 (DVB2000) <BR>Nokia DBOX (DVB2000) <BR>HUMAX F1-VACI<BR>Nokia 9800<BR>En ik moet zeggen, de 2 eerste zijn, dankzij DVB2000, mijn absolute favorieten. De software (menu's) is super-snel. Wil je een kanaal toevoegen waarvan je de coordinaten (FREQ,PID,SR,...) in een tijdschrift vindt dan is dat super-simpel, SCSI MP2 recording, noem maar op...<BR>De andere twee zijn (hoewel minstens even duur) naar mijn mening ronduit ZIELIG.<BR>voor de VACI kan je een software update sowieso al vergeten en de 9800 is na honderd updates nog altijd even TRAAAAAAAAAG en kinderachtig. En als er eens een moeilijk kanaal tussen zit dat met de search niet gevonden wordt, dan begin ik al te ******en en te vloeken...<BR>Een raad : Baseer je niet enkel op de hardware, maar probeer eerst eens bij een vriend of in de winkel de software, want ik heb hier 2 serieuze miskopen achter de rug...<P>Het moet al serieus goed zijn voor ik nu nog iets anders overweeg dan DVB2000 !<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft het verschil tussen pic en originele kaarten.<P>Een pic kaart "emuleert" een (of meer) originele kaarten. Het is een totaal andere kaart dan een originele, en het is niet ondenkbaar dat er tegenmaatregelen komen die de pic kaart wel treffen en originele niet.<BR>Aan de andere kant is de pickaart wel lollig, het werkt nu en als je er zelf eentje in elkaar kunt sleutelen en programmeren heb je er vast een hoop lol mee.<BR>Een andere leuke bezigheid is een pc emulator zoals voyager ;-)<P>Maar ik hou ook m'n originele!! Kun je altijd nog gewoon braaf mee kijken. <BR> <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...