Ga naar inhoud


[7020] krijg SC niet aan de praat (Gemini)


rightsaid

Aanbevolen berichten

Ik gebruik een DB7020S en heb daar gister een smartcard, om de Nederlandse zenders te kunnen ontvangen, in gedaan. Ik heb deze card via internet aangemeld, maar hij werkt niet. Ik maak gebruik van een zenderlijst waar o.a alle nederlandse zenders in staan, maar als ik opnieuw naar zenders laat zoeken blijven alleen SBS6 en nog wat zenders staan en de rest is verwijdert.

Ik ontvang BVN en andere zenders op 19.2E wel.

Wie kan mij vertellen wat de oorzaak hier van is?

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
plugin ? emu bedoel je, newcamd



merDe


Ik bedoelde niets, MagicOnline wees mij er op dat je via het pluginmenu een zenderlijst kunt downloaden. In mijn plugin menu kan ik niets vinden, dus ik ging er vanuit (newbie als ik ben) dat je hier dan een plugin voor nodug hebt.
Overigens heb ik wel een zenderlijst met de nederlandse zenders, maar daarmee heb ik geen beeld. Als ik via "automatic Multisat Scan" nieuwe zender zoek, dan verdwijnen o.a ned 1, 2, 3 e.a uit deze lijst...

Gr Rightsaid
Link naar reactie
Delen op andere sites

blauwe knop (blue panel) -> addons -> cam -> newcamd selecteren. dan download ie newcamd van het internet (een internet verbinding is dus noodzakelijk). de emu wordt ook meteen geïnstalleerd.

 

je zal hem nog wel moeten aanpassen (zie onze FAQ-database) om hem werkende te krijgen voor je originele kaart.

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...