Ga naar inhoud


Afstandsbediening werkt niet op bepaalde tijden


EmQu

Aanbevolen berichten

Soms werken bij ons in de straat de centrale deurvergrendelingen van auto's n. niet. Ik had dit ook bij mijn vorige auto en de buren hebben het, zelfs familie die op bezoek kwam had het. Vreemde zaak natuurlijk, maar het zal wel. Nu heb ik een zgn. "klikaan klikuit" systeem voor mijn lampen buiten en op 2 verdiepingen zonweringen. Vanmiddag wilde ik de zonwering laten zakken want de zon scheen eindelijk weer eens. En wat denk je... inderdaad met geen mogelijkheid ging het naar beneden, ook de lampen wilden niet aan (even getest). Nou heeft de ervaring geleerd dat het vaak 's avonds wel werkt. Ook nu dus, want toen ik vanavond de boel teste ging alles aan en uit met de AB. Nu werkt een CV voor auto's en de "KIKU" via een bepaalde frequentie. Er staat hier in de buurt een zendmast voor weet ik veel wat, kan het zijn dat dit dusdanig stoort in dezelfde frequentie als de CV en de KIKU? Wie heeft hier ervaring mee? En zou ik de eigenaar (gemeente, KPN??) van de zendmast kunnen verzoeken de mast te verwijderen? Want iedereen heeft er blijkbaar last van. Graag een serieus antwoord, en geen antwoorden dat de KIKU kolerezooi is of iets dergelijks.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb dat ook meegemaakt en het stoorzendertje was een draadloze koptelefoon kreeg zelfs deauto voor de deur niet meer open succes met het opsporen van jou stoorzender

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...