Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Weet iemand of het probleem werkt om 2 emu's tegelijk te draaien? Ik heb het in dit geval dan over Gbox en Camx 1904. En als het werkt, gaat het dan nog steeds goed als ik een opname maak? Ik kan het natuurlijk zelf wel gaan uitzoeken en testen maar als iemand mij al voor is geweest dan scheelt het een hoop werk. ><fade
Beeper Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 In principe zou dit mogelijk moeten zijn, bijvoorbeeld newcamd voor bovenste slot en camx voor onderste slot. Er is zover ik kan nagaan echter een probleem met de images die beschikbaar zijn die starten slechts een emu op. Als je het dus werkend zou willen krijgen dien je een van de emu´s handmatig te starten. En natuurlijk zorg je er dan ook voor dat ze niet elkaars resources claimen. Ik heb deze vraag ook eens gesteld, helaas verder geen input gehad, maar de kaarten die ik draai kunnen allemaal op newcamd en dus had ik een oplossing. GBOX is volgens mij dan de uitdaging, daar is weinig over terug te lezen kwa configs en settings. CU
satfly Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 In de Rudream images (i.i.g. in de beta's van 1.09) kun je zelf per emu het opstartscript aanpassen. Waarschijnlijk kan je bijvoorbeeld bij het Newcamd script een regeltje toevoegen waarmee ook een andere emu wordt gestart. Of deze dan ook daadwerkelijk actief kan zijn weet ik niet. Ik heb het zelf niet geprobeerd, ik heb genoeg aan 1 emu tegelijk. Keep firing, Assholes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen