Ga naar inhoud


Brandnew


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben hartstikke broekie op dit gebied. Heb een Echostar 3000IP een draaibare schotel en een spaanse vriendin, jullie snappen het denk ik al. Ik wil spaanse zenders.(gratis) Nu heb ik een multiprog 2000 en twee goldwafercards gekocht op een spaanse pagina (hacktv)nu nog het werken ermee. Heb begrepen dat het hele spaanse pakket en zelfs ook nog het nederlandse pakket te programmeren daar deze beide met seca werken. Maar nu wat,hoe,waar.<BR>Ik snap wel dat je bin.files en hex.files in het programmaatje moet laden en dan ook nog iets met eeprom. Moet ik dat dan van beide TV pakketten doen, na elkaar en werkt het dan? Waar kan ik codes vinden? Zou iemand bereid zijn mij hierdoor heen te helpen?<BR>Zie hier mijn E-mail<P>Alvast muchas gracias smile.gif<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je op dit board verder naar beneden kijkt zie je een forum over blockers en pics. Lees allereerst alle berichten daaruit een aandachtig door. Dan weet je zeker te weten gelijk al een heel veel beetje meer over deze materie. Ook de files die je zoekt zijn dichterbij dan je denkt....je bent namelijk al op het goede internetadres....<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>Dankjewel ik zal eens rustig verder gaan kijken, het is inderdaad een heel gezoek geweest om deze paginas te vinden. Ben ook erg blij dat ik ze gevonden heb. Was eerst al begonnen op spaanse paginas en nou is mijn spaans redelijk goed maar als het om computer termen gaat kan ik makkelijker uit de voeten in het Nederlands. Het wordt me heel langszaam aan wel duidelijk maar het blijft nog een wirwar aan info waar ik de weg nog niet helemaal in kan vinden. Ik hoop dat ik er wijz uit word. Ben in ieder geval wel erg blij met dit forum. <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...