Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Beste dreambox gebruikers. Daar ik zelf een dreambox al zeer ruime tijd in herstelling heb bij dream multimedia in duitsland ( het service center ) En dit blijft aanslepen. Het contact met deze mensen zeer stroef en zwijgzaam gebeurt Kom ik graag in contact met mensen die dezelfde klachten hebben over dit service center. Ik had reeds een thread gelezen op hun forum, maar deze werd verwijderd. Ik wil met deze eventuele klachten me richten tot de importeur, zodat hij meer zicht krijgt op het nalatig zijn van de herstellingsdienst na verkoop Eventuele mails mogen PM of naar info@tfh.be
Ron Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Wat ik niet begrijp is dat je met dat zogenaamde "service center" zaken doet. Als je die box naar je dealer brengt voor reparatie, moet die het toch oplossen? Als het te lang op zich laat wachten, kun je een vervangend toestel eisen. Tox.
Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Versta me niet verkeerd, ik wil geen ergernis opwekken. In Belgie is dat service center de plaats waar defecte dreamboxen naar toe worden gestuurd Voor Nederland weet ik dat niet. Of voor de rest van europa. Zij zijn aangewezen om herstellingen onder garantie uit te voeren. Tis niet dat ik een keuze had of zo. Zij konden me inderdaad een nieuw toestel aanbieden, omdat het defecte toestel dat ik heb verstuurd al defect was bij aankomst hier.Maar dat doen ze niet. Aan de telefoon doen ze op zen minst profesioneel, de dame die ik sprak zat gewoon wat de giechelen in gebrekkig engels. En voor de rest word er niet gereageerd op e-mails... Het enigste wat ik terug kreeg als antwoord op mijn vraag hoe lang het nog zou duren was : Yes we will fix it ... Maar dat is alweer een 1.5 maand geleden. Dat ze dan gewoon zeggen waar het op staat.
Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Als je je box bij een erkende dealer hebt gehaald, had je hem daar toch terug naartoe kunnen brengen? hij moet voor de omruiling enzo zorgen, jij hoeft je zelf niets van de importeur aan te trekken.
Satelliet Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Ik begrijp dit ook niet, in België is er toch een officiële invoerder, die trouwens hier dit forum sponsert. Indien zij het toestel zelf niet kunnen herstellen gaat deze per direct naar Dream Multimedia Duitsland en geenszins naar Nederland of ander Europees herstelpunt. Als je toestel niet uit het officiele Belgische dealernet komt, tja dan komt pas de aap uit mouw. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Ron Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Ik denk dat je met het plaatsen van dit bericht op sat4all weinig opschiet. Die Duitsers lezen hier vast en zeker niet en de invoerder in Belgie gaat hier ook vast en zeker niet harder van lopen. Ik sluit het bericht dan ook maar, want ik hem niet het gevoel dat hier nog iets vruchtbaars uit voortkomt. Tox.
Aanbevolen berichten