Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 hoe laat ik een image onder telnet in de dbox. Kan dit? Ik wil graag een andere image op de dbox zetten zonder een nul modem kabel te hoeven gebruiken of kan dit niet.
Unetwork Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Gewoon een image uploaden via ftp naar je box folder tmp, in advance setup kiezen voor software update flash en dan voor flash zonder bootloader. Suc6 Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 als ik dit doe dan zegt hij dat de image te groot is.
Unetwork Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Of de bootloader eruit gooien met de diverse software hiervoor maar je kan ook eens een andere image proberen Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 kan je een link geven van een goede image die werkt op 2* nokia dbox
Unetwork Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 gewoon google dbox2 images..100den websites Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen