Dagger38 Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 Ik heb vannacht een timeropname gedaan terwijl de box was uitgeschakeld?? (niet standby dus!) Ik heb altyd gedacht dat voor een opname de box moest staan op standby!! Dm7000s met laatste hydra erop dagger38 VU+ duo 4K SE ontvanger
The Iron Maiden Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 Een dreambox in deep standby mode is toch hetzelfde als een computer die UIT staat??? Bijzonder vreemd dat je toch hebt kunnen opnemen. Misschien biedt je image de mogelijkheid automatisch te booten voordat de opname gemaakt wordt?? Dit zou een logische verklaring zijn... Slayer VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Rexxx Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 Dat is de befaamde aanpassing in de FrontProcessor versie 1.05, die bij veel Dreamboxen voor bootproblemen heeft gezord. Zit in enigma. /Rexxx - Mijn dochter kan sneller zappen als ik....
Dagger38 Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Geplaatst: 19 mei 2005 Ahaa .. , den nieuwe frontprocessor die bij mij nooit problemen gegeven heeft , werkt dus nu nog beter. bedankt!! Dagger38 VU+ duo 4K SE ontvanger
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen