Ga naar inhoud


Echte beginner


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi Satwatcher,<BR>Ik heb het geheel eens aandachtig doorgelezen en ben er wel wat wijzer uitgeworden maar....... Nu wil ik gewoon voor de check eens kijken of ik het al een beetje snap. Zou je me een re willen geven of ik al een beetje in de buurt kom.<BR>Ik heb twostone en winphoenix in mijn pceetje<BR>zitten plus een main.hex een bin.hex en een eeprom.hex. Wat een heksenboel. Nu moet ik dus eerst het progr. Twostone openen dan de main.hex in de 16F84 laden vervolgens de eeprom.hex in de 24C16 laden en dat naar de multiprog.2000 sturen? Volgens mijn doe ik het dan hartstikke fout? Want ik begrijp niet goed wat ik nou met winphoenix moet doen want ook daar kan ik het hele heksenboeletje in laden, maar dan. Ik probeer door het forum heen wat op te pikken over dit alles maar iedereen die op dit forum zit is al een behoorlijk stuk verder en ik mis een behoorlijk stuk over de beginmaterie. Heb inmiddels ook een 17 stappen plan gelezen maar dat heeft dus weer te maken met het repareren van kaarten die het niet meer doen dus dat is voor mij ook nog niet aan de orde. Afijn ik weet dus niet goed hoe te beginnen. Ik snap dat ik niet te veel moet vragen want anders word het voorgekauwd en dat is ook niet wat ik wil, ik wil ook echt snappen waar ik mee bezig ben. <P>Alvast erg bedankt groetjes Salu2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...