Ga naar inhoud


Te veel gevraagd?


Gast

Aanbevolen berichten


als je een een vraag stelt en je alles aan één stuk schrijft is het bijna niet te lezen en kan ik me voorstellen dat er zich niemand aan waagt.<P>probeer het eens de vragen in het juiste forum te stellen (1 of 2 vragen per posting) en eens af en toe een 'enter' te gebruiken....<P>Ook gebruik je namen van files die hier op sat4all niet te downloaden zijn, maar dat is niet erg, alleen kun je dus niet verwachten dat er veel mensen zijn die weten waar je het over hebt...<P>Wij zijn altijd bereid te helpen smile.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Allereerst fijn dat jullie er weer zijn.<P>De files waar ik het over had heb ik allemaal al. Het probleem is dat ik niet weet<BR>in welke volgorde ik moet beginnen met alles.<P>Mischien dat ik hier mijn E-mail mag achterlaten en dat iemand bereid is om het een en ander uit te leggen. Er zijn namelijk zoveel manieren die ik heb gelezen dat ik er niet echt wijz meer uit wordt.<P>Hoop dat ik hier bericht op krijg.<P>Alvast bedankt Saludos de Salu2!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...