Kareltjevdh Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 Iedere keer na een paar dagen dan slaat mijn dreambox 5620 weer op hol en blijft deze continue aa het rebooten. Ik gebruik hydra phoenix. Als ik de software vervolgens weer opnieuw plaats dan gaat het weer even goed maar dan begint het gedonder weer. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen of waardoor dit kan komen??? De var is mar 46 % gevuld dus te weinig ruimte is het probleem niet. Alvast bedankt! Gr. Karel
Ome Merde Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 en gebeurd dit ook als je een ander image gebruikt ? dus niet één van The Hydra ? merDe deze ruimte is te huur
Kareltjevdh Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Geplaatst: 23 mei 2005 heb het pli getracht maar helaas hetzelfde. Ik heb ook nog een andere dreambox geprobeerd maar hetzelfde probleem. iedere keer na een paar dagen. Het lijkt erop dat de software dan op de een of andere manier beschadigd raakt. en dan is het uit met de pret. Hij blijft dan gewoon continue aan het rebooten maar strat niet meer door
Gennaromax Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 Heb je wel eens een erase image gebruikt. Gr.G DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
Gast Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 Citaat: Heb je wel eens een erase image gebruikt. Gr.G Bij mijn weten bestaat er GEEN erase.img voor de 56xx, ook niet voor de 500. De erase.img die er wel bestaat is bestemd voor de 7000S. Dus wees voorzichtig met advies t.a.v. het erase.img.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen