Ga naar inhoud


[DBOX-II] Vergrendelen van een zender?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben nog een beginner, dus mischien niet al te snuggere vraag:

 

Ik wil graag bewerkstelligen dat bij het kiezen van bepaalde zenders een scherm naar voren komt waar eerst een wachtwoord ingevuld moet worden voordat het mogelijk is om de zender te bekijken. Heeft iemand enig idee of dit mogelijk is? Ik kan het niet vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Salako,

 

Misschien een beetje afhankelijk wat je er voor eentje hebt, en wat voor afstandsbediening, eerst via Dream/TV toets via Dream menu naar Instellingen en daar naar Kinderslot. Hier Kinderslot aanvinken en Vergrendelen aanvinken en de PIN veranderen (wel onthouden!) en dan naar bewaren.

Ik weet niet of je hem dan eerst even moet resetten om het aktief te maken, maar dat zie je vanzelf.

Nu kan je als je Favourieten scherm aktief is (bij mij dmv OK) op Home/TV drukken en dan in Zender Menu, Lock uitkiezen. Nu wordt het aktieve scherm beveiligd en als je dezelfde procedure nogmaals zo doet, kan je het weer uitzetten.

Zo kunnen de kleintjes (of wie dan ook) ook niet in je menu klooien, behalve bepaalde kanalen niet bekijken ;-)

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...