Ga naar inhoud


Binnenhuis cardshare met phillips 6072


JanX

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb eeb dreambox en een phillips dsx 6072

Er is een mogelkijkheid om met mijn phillips via pc naar mijn card die in dreambox zit te kijken.

Ik heb veel hierover gezocht maar kan die progjes die er voor zijn niet aan het lopen krijgen.

Wie weet wat ik nodig heb en hoe te instaleren.

HELP MIJ

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als er een ASTON 1.05 in die Flips kan dan is het met LINCAREMU mogelijk. Dit progje kan je op de dreambox draaien, vervolgens een season interface aansluiten op de seriele plug van de Dream en het printje in de ASTON in je andere ontvanger stopen. EN daarna kan je met 1 kaart toch weer kijken op je oude ontvanger. In theorie zou het ook moeten werken met ontvangers zonder CI cam, maar zelf heb ik dat nog niet werkend gekregen. Maar m'n NOKIA 9600 is weer helemaal terug in huis als 2de ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In theorie zou het met een gewone SECA doos ook moeten werken. Alleen heb ik nog nergens kunnen vinden wat de BAUDRATE voor de SEASON interface moet zijn dan. Voor een ASTON 1.05 is dat namelijk 11520. VOor sommige andere CAMS is het weer 9600 of zelfs 8861.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf inderdaad ook een tijdlang een dsx 6072, en die inderdaad verkocht voor een DM 500s om zom CS werkend te krijgen.

 

Wat ik echter wel een keer ben tegengekomen bij ..marktplaats of 2de hands is een soort van insteek dummy kaart voor je interne cardreader, en daaraan gekoppeld een of andere soort telefoonstekker die naar je andere philips moet en daarmee zou in elk geval het intern delen van een S2 kaart mogelijk moeten zijn, koste ca 50 Euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...