dateq Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 Hallo allemaal! Ik ben een newbie en zit een beetje door de sh*tload aan data te worstelen die er te vinden is over de DBRS-110. Ik blijf alleen met een tweetal vraagjes zitten. Is het mogelijk om de kanalenlijst van de ontvanger op de pc te zetten? Ik heb de firmware van Euromuis op de ontvanger gezet (netjes die firmware!), maar nu moet ik iedere keer op een viaccess kanaal de emu opnieuw instellen. Is dit normaal of heb ik de firmware verkeerd geflashed? TIA, Dateq ---------------------------- DreamBox 7020s / Pioneer DBRS-110NL Triax 88 Cm Schotel Invacom LNB Moteck sg 2100 a positioner ----------------------------
Pionewbie Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 Citaat: Is het mogelijk om de kanalenlijst van de ontvanger op de pc te zetten? Kanalenlijst uit de ontvanger naar pc kan met behulp van het programma MES. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...true#Post846678 Citaat: nu moet ik iedere keer op een viaccess kanaal de emu opnieuw instellen. Is dit normaal of heb ik de firmware verkeerd geflashed? Bedoel je de PID iedere keer goed zetten? Ja dat hebben meer mensen.
dateq Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Geplaatst: 25 mei 2005 Thanks M8! Werkte perfect.. Is een stukkie makkelijker dan het in de lijst aan te passen en dan pas te uploaden! ---------------------------- DreamBox 7020s / Pioneer DBRS-110NL Triax 88 Cm Schotel Invacom LNB Moteck sg 2100 a positioner ----------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen