Ga naar inhoud


CMT - Country Music Television


Gast

Aanbevolen berichten

VROEGER in mijn jonge jaren (toen ik nog haar had) was er een zender CMT vrij te ontvangen (analoog) op ik meen 16 graden west, ik weet dat CMT nog steeds bestaat maar weet iemand waar ze nu ergens uitzenden en op wat voor een systeem want ALLE data-bases die ik raadpleeg zijn zo OUT of date dat ze bij sommige nog steeds op 16 west zitten maar waar ze al 8 jaar weg zijn.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


De zender C.M.T. is overgenomen door de firma gaylord,deze is van plan om de zender medio September weer naar Europa te brengen.<P>Ook het duitse ONYX komt met een countery zender.<BR>Deze zal via de Telecom 2A/2D (8 graden west) te ontvangen zijn.<P>Groetjes NETPAD.<P>------------------<BR>Netpad

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SatTurk:<BR><B>VROEGER in mijn jonge jaren (toen ik nog haar had) was er een zender CMT vrij te ontvangen (analoog) op ik meen 16 graden west, ik weet dat CMT nog steeds bestaat maar weet iemand waar ze nu ergens uitzenden en op wat voor een systeem want ALLE data-bases die ik raadpleeg zijn zo OUT of date dat ze bij sommige nog steeds op 16 west zitten maar waar ze al 8 jaar weg zijn.</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik kan je plechtig verzekeren dat CMT ook enige tijd ook 19,2 (Astra dus) analoog heeft uitgezonden. Ten gevolge van mijn immense ouderdom ("wat is analoog opa ...") leidt ik helaas aan enig geheugenverlies ten aanzien van de transponder. Ik meen 49 of 50. <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...