Ga naar inhoud


Phoenix programmer


Gast

Aanbevolen berichten

Heb een Nokia MM9500 met DVB2000 soft erin. Bezit ook een Multichoise smartcard.<BR>Bestaat de mogelijk om Adult tv te ontvangen mits ik enkele aanpassingen doe met Phoenix programmer aan mijn smartcard ? Ook interesse voor cartoon network en discovery.<BR>Bedankt voor jullie tips en adviesen. <BR>PS van mijn satdealer vernam ik dat het mogelijk moet zijn om Disovery via Telepiu te ontvangen, is dat waar ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Tech:<BR><B>Aktiveer ID FFFE en je hebt Adult. smile.gif<BR>Wat betreft die andere paketten , alles is mogelijk , kijk alleen uit dat die andere paketten niet dezelfde key gebruiken als bijv. C+ (key 02)daar je anders een key overschrijft van een andere prov.<BR>Suc6 smile.gif</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Bedankt voor je tip, alleen zou ik niet weten hoe te beginnen om die ID FFFE te aktiveren, doe je dit ook door een crd file te laden met cardmaster ? Weet je, ik ben nog maar een beginnerke.<BR>Als je me nog wat op weg kan helpen, zou ik dat wel appreciëren, weet je trouwens of het mogelijk is om 'lege smartcards' te verkrijgen, kwestie van wat te oefenen ? <P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aktiveer ID FFFE en je hebt Adult. smile.gif<BR>Wat betreft die andere paketten , alles is mogelijk , kijk alleen uit dat die andere paketten niet dezelfde key gebruiken als bijv. C+ (key 02)daar je anders een key overschrijft van een andere prov.<BR>Suc6 smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

He , <BR>dat is leuk , ik heb precies het zelfde als jij <BR>maar ik wordt er ook nog steeds niets wijzer van jij?<BR>welke software gebruik jij?<BR>en heb je ook al lege kaarten weten te vinden<BR>ben benieuwd laat eens wat weten<BR>see U<BR>rico<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bereft de ID FFFE , dit is makkelijk te doen in cardwizzard , ga naar erweiterte progr. en aktiveer voor prov.00 id FFFE, een kind kan de was doen lijkt me.<P>------------------<BR>Edited by André K

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Tech:<BR><B>Wat bereft de ID FFFE , dit is makkelijk te doen in cardwizzard , ga naar erweiterte progr. en aktiveer voor prov.00 id FFFE, een kind kan de was doen lijkt me.<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>maar hoe doe je dat dan met de cardwizzard <BR>en wat moet je dan doen om discovery te ontvangen <BR>help me eens want ik kom er nu niet meer uit..<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Discovery is niet in Irdeto te ontvangen en een legale Secacard is nog niet te bewerken op dit moment. Mocht je een Secatuner hebben dan raad ik je toch aan de wafercard te gaan programmeren. Voor het programmeren van je Irdeto kaart kan ik je voor een uitgebreide handleiding alleen maar verwijzen naar de vele eerdere berichten die hier gepost zijn. Een beetje zoeken en je weet de antwoord op al je vragen<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...