Ga naar inhoud


Totale beginner


Gast fons

Aanbevolen berichten

Ik ben een totale beginner, ik snap er geen hout van de taal die hier allemaal op het board staan.<BR>Het is simpel, ik heb een phoenix programmer gekocht met een kaartje met ic pic16f84 er op en twee jumpers 6 en 3.5<BR>Waar begin ik nu mee???<BR>Ik heb een voeding en een muiskabel er aangesloten.<BR>En er brand een rood LEDje.<BR>Help mij aub ik wil C+ 1+2 kijken.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


kan je met mij eens kontakt op nemen <BR>via quickspot@planet.nl<BR>ik heb precies het zelfde maar komt er ook niet uit <BR>met vriendelijke groet <BR>rico<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by fons:<BR><B>Ik ben een totale beginner, ik snap er geen hout van de taal die hier allemaal op het board staan.<BR>Het is simpel, ik heb een phoenix programmer gekocht met een kaartje met ic pic16f84 er op en twee jumpers 6 en 3.5<BR>Waar begin ik nu mee???<BR>Ik heb een voeding en een muiskabel er aangesloten.<BR>En er brand een rood LEDje.<BR>Help mij aub ik wil C+ 1+2 kijken.<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er geen kloot meer van , iedereen wil maar gratis C+ kijken maar weet niet hoe het moet??? Er staat lijkt me alleen op dit board al een schat van informatie en ik weet het dit is de beginner sectie maar kan er eerst niet eens een beethe rondgekeken worden op het board???? er staat echt precies beschreven hoe alles moet , zowel de pic programming als de originele kaart , mijn advies; kijk eerst eens goed ond zodat je er enig idee van krijgt hoe alles werkt(of globaal) je zult zien dat het mogelijk is om een beeld te krijgen zonder al die smeekbede's en het is leuker als je het zelf uitgevonden hebt toch?<P>------------------<BR>Edited by André K

Link naar reactie
Delen op andere sites