Ga naar inhoud


Totale beginner


Gast fons

Aanbevolen berichten

Ik ben een totale beginner, ik snap er geen hout van de taal die hier allemaal op het board staan.<BR>Het is simpel, ik heb een phoenix programmer gekocht met een kaartje met ic pic16f84 er op en twee jumpers 6 en 3.5<BR>Waar begin ik nu mee???<BR>Ik heb een voeding en een muiskabel er aangesloten.<BR>En er brand een rood LEDje.<BR>Help mij aub ik wil C+ 1+2 kijken.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


kan je met mij eens kontakt op nemen <BR>via quickspot@planet.nl<BR>ik heb precies het zelfde maar komt er ook niet uit <BR>met vriendelijke groet <BR>rico<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by fons:<BR><B>Ik ben een totale beginner, ik snap er geen hout van de taal die hier allemaal op het board staan.<BR>Het is simpel, ik heb een phoenix programmer gekocht met een kaartje met ic pic16f84 er op en twee jumpers 6 en 3.5<BR>Waar begin ik nu mee???<BR>Ik heb een voeding en een muiskabel er aangesloten.<BR>En er brand een rood LEDje.<BR>Help mij aub ik wil C+ 1+2 kijken.<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er geen kloot meer van , iedereen wil maar gratis C+ kijken maar weet niet hoe het moet??? Er staat lijkt me alleen op dit board al een schat van informatie en ik weet het dit is de beginner sectie maar kan er eerst niet eens een beethe rondgekeken worden op het board???? er staat echt precies beschreven hoe alles moet , zowel de pic programming als de originele kaart , mijn advies; kijk eerst eens goed ond zodat je er enig idee van krijgt hoe alles werkt(of globaal) je zult zien dat het mogelijk is om een beeld te krijgen zonder al die smeekbede's en het is leuker als je het zelf uitgevonden hebt toch?<P>------------------<BR>Edited by André K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tech, we zijn het 100% met jou eens.<BR>Dat was ook de reden dat niemand van ons op deze thread reageerde. <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het is veel leuker om het zelf een beetje allemaal uit te vinden. Hacken is niet bedoeld om gratis TV te kunnen kijken, maar om de kick om iets te kunnen kraken.<BR>Uiteraard willen de mensen op dit board je wel een beetje op weg helpen, maar zelf zal je er ook een beetje moeite moeten doen.<BR>Des te leuker is het als het dan allemaal werkt.<P>Groeten Ad.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...