Ga naar inhoud


5020 timer pop gooit timeshift opname weg


Hans4

Aanbevolen berichten

Situatie: ik kijk naar een zender in timeshift. Een geprogrammeerde opname heeft de ontvanger nodig. Zonder enige waarschuwing of vraag schakelt hij over naar de geprogrammeerde transponder.

 

De timeshift opname die op het moment van timer pop op de harddisk is opgeslagen (ik loop bv. 45 minuten achter in kijken) wordt weggegooid. Dit zou eenvoudig op te lossen zijn door hem wel in het PVR menu te laten zien in zo'n geval van beëindiging niet direct aangevraagd door de gebruiker.

 

Dit weggooien wekt zeer hoge agressiviteit op bij familieleden die graag willen weten hoe de aflevering waar ze op dat moment naar kijken afliep. Ongeacht wat een ander familielid een week eerder toevallig heeft geprogrammeerd op de timer. Dat vind ik een defect.

 

Als er een keuze gemaakt moet worden tussen lopende (timeshift) programma en een timer-pop, dan is het displayen van een warning met een mogelijkheid om de timer-pop te cancellen een gewenst feature (bv. 2 a 5 minuten voor de timer pop).

 

E.e.a is aan Echostar doorgegeven, verder geen oplossing gevonden.

Hans

VU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...