Plepkeshenkie Geplaatst: 4 juni 2005 Geplaatst: 4 juni 2005 Ik heb een humax 5400.Als de humax koud is dan start hij wel op.Er verschijnt dan eerst de bootloader versie en dan rA en gaat dan gewoon aan.Als ik hem daarna uitzet dan stopt hij normaal en gelijk daarna valt hij helemaal uit. Je kan hem dan ook niet weer aan de gang krijgen. Als hij dan weer koud is dan lukt het meestal wel weer.De voeding is al gemodificeerd.Ik heb er ook al een nieuwe software versie opgezet en nieuwe settings. Echter het probleem blijft.Het zal toch wel iets met de voeding zijn. Wie heeft wijze raad Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en lnb voor 26 oost amateur band T90 schotel sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.
Steve Geplaatst: 4 juni 2005 Geplaatst: 4 juni 2005 het lijkt op een voeding probleem,maar wat is er allemaal vervangen in de voeding ?
Gast Geplaatst: 4 juni 2005 Geplaatst: 4 juni 2005 Verandert alle ELCOs in de humax.Dan zou je probleem opgelost zijn.Want je zegt dat de voeding al herstelt is. Groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen