Ga naar inhoud


Duitse Mediabox


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft er al iemand een setting editor voor de Duitse Mediabox? (ik veronderstel dat een SE voor eender welke Mediabox wel zal werken)<BR>Is het een goed idee van daar nieuwe soft in te blazen? Er zit nu ph2.6ps in.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


En hij werkt nog ook, ik heb hem getest.<BR>Het is alleen wel nog wat experimenteel, dus als je twijfelt of je weet wat je doet dan kun je het wellicht beter niet doen.<BR>Als je het toch doet maak dan eerst even een dump vande settings zoals ze nu zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar niet op mijn Box.<BR>Heeft soft ph2.6ps.<BR>ZOu dat het probleem kunnen zijn?<BR>Hoe kan ik er een nieuwe in krijgen?<P>Cya<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar werkt die software soms niet.<BR>Het probleem ligt dan bij de PC, niet bij de box.<BR>Bij mij werkt het op 1 PC wel en op een andere niet!<P>Maar het is inderdaad LANGZAAM!!!!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

We zijn inmiddels bij versie 0.43 ...<P>Als je DVB-edit 5.0 beta 6 download kun je hiermee de channellist bewerken ...<P>Snelheid is inderdaad nog één van de obstakels, maar hier wordt druk aan gewerkt ... (als je niet te veel in je list hebt bewerkt kun je de time-save modus inschakkelen, dan worden alleen de veranderingen weer teruggezet. alle beetjes helpen)<P>hier : <A HREF="http://jedi12.virtualave.net/" TARGET=_blank>http://jedi12.virtualave.net/</A> vind je een opsomming van alle beschikbare versies van MediaSerax. Hier wordt tevens de nieuwste versies geplaatst ...<P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je te lui bent om alles zelf met dvbedit samen te voegen kun je op dit board (dennis topic) ook nog kant en klare kanaallistings downloaden. En dat ziet er prima uit! Alles per boeket tv en radio gesorteerd.<P>Grtz Mike The Bike <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Mike The Bike (edited 28 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...