Ga naar inhoud


keyfind


Gast

Aanbevolen berichten

Loggen ok geen probleem.Maar nu de key ?<BR>Hoe halen we de key uit een logfile?<BR>Dit moeten wij hollanders toch ook kunnen?<BR>Iemand enig idee? Beter zelf vinden dan<BR>alsmaar moeten bedelen of zoeken op het www.<P> tharealazz<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Iemand tips of hints? Ok keyfind leuk<BR>programma. Maar alleen wordt het niks mijn<BR>pentium 500.Die is daar toch wel een paar maandjes mee bezig...... laugh.gif . Kunnen we niet <BR>iets opzetten zoals die italianen het doen <BR>met meer pc,s een stuk sneller toch?<P> c-u <p>[This message has been edited by tharealazz (edited 06 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja jongens , bij Irdeto is het nog een makkie daar de kaart veel bugs heeft , maar Seca ? Zal niet meer maar ook niet minder bugs hebben dan een Irdeto kaartje!!!<P>Zoals wij bij irdeto weten , is dat de signatuur een commando string het bevel of update dat naar de kaart gestuurdt word, doet gelden !! Dus dit zal bij Seca ook het geval zijn , men zou bij Seca eerst de signatuur moeten zoeken , vooraleer men de kaart naar bugs peaken kan ! Niet te min is deze string onder een soort crypt beeld beschemt , den deze noemt men SUPERENCRYPTION !! Zo dus eerst de superencryption van een gelogde string ontcijferen en dan leren de signatuur te bereken !!<P>Over de signatuur kan ik alleen zeggen dat hij heel sterk op die van D2MAC lijkt !!<P>Voor interesseerde die de volledige algo en signatuur berekeningen willen bestuderen , heb ik een TEXT bestand die alles uitlegt van A- Z !!Deze wil ik ook dan per mail sturen , of kijken als de administrator het ter download wilt zetten !!<BR>Groetjes TheKh[a]n<P>Email TheKh[a]n@satmasters.com<P><p>[This message has been edited by TheKh[a]n (edited 08 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...