Kareltjevdh Geplaatst: 10 juni 2005 Geplaatst: 10 juni 2005 Kan iemand mij vertellen hoe ik in de laatste hydra image de radegast emu kan plaatsen?? In de download lijst zie ik hem er niet langer bij staan. Wie weet hoe ik dit manueel kan doen zodat deze ook onder de emu toets komt te zitten ??? Hulp heel erg welkom !!! Alvast bedankt gr Karel
Gast Geplaatst: 10 juni 2005 Geplaatst: 10 juni 2005 Welke bestanden je waar moet plaatsen weet ik zo niet, Maar "de emu-toets" is zo te bwerkstelligen: Voer een emu to aan het bestand /var/etc/smartcam.config. De opbouw van zo'n "emu" ziet er zo uit: # osd-name n = <softCAM OSD Name> # emulator n = <softCAM Description> # camd n = <CAMD binary> # daemon n = <daemon binary>;<daemon binary>;<daemon binary>; etc etc # kill n = <extra process that needs killing>;<extra process that needs killing>; etc etc # sleep n = <time in seconds to wait between daemon launches> # zap-sleep n = <time in seconds to wait between first daemon launch and zap> # # Where n is the softCAM number 1 - 10 Dus (en dit doe ik uit mijn hoofd) voor Radegast: Code: osd-name 4= RADEGASTemulator 4= Radegast 3b14camd 4= daemon 4= netpilot;rdgdkill 4= sleep 4= 3zap-sleep 4= 7 Waarbij "4" het eerst beschikbare nummer is... Suc6!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen