Ga naar inhoud


Voetbal Versatel ook via Canal Digitaal


Pinda

Aanbevolen berichten

Citaat:
Als canaldigitaal gewoon een deal maakt met canalplus en weigert de voetbalwedstrijden uittezenden via satelliet, dan zal versatel de licensie wellicht verliezen :-)
Ik geloof niet dat ze zelf een apart transponder gaan/kunnen huren om de voetbal wedstrijden aanbieden.

[...]


Ik hoop ook echt dat ze dat niet gaan doen. Als Versatel zijn bereik niet in orde krijgt, dan gaan ze maar zorgen dat ze dat bereik op een andere manier in orde krijgen. En zo niet, dan ligt het Sport7 scenario op de loer.

Wat ik in de discussie alhier tot nu een beetje mis is dat deze ontwikkeling potentieel SLECHT kan zijn voor de betalende Canal Digitaal kijkers zoals ondergetekende. Straks gaat er bandbreedte op de kostbare CD transponders verspild worden aan live voetbal waar CD misschien wel wat snel geld kan verdienen maar op de lange termijn voor CD alleen maar nadelen aan zitten. Je gaat als Canal Digitaal toch geen concurrent in het zadel helpen? Laten we niet vergeten dat satelliet-tv in Nederland ondanks dat TV op de satelliet al jaren gedigitaliseerd is, langzamerhand in een verdomhoekje aan het raken is, mede door de gebrekkige transpondercapaciteit van Canal Digitaal.

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Als canaldigitaal gewoon een deal maakt met canalplus en weigert de voetbalwedstrijden uittezenden via satelliet, dan zal versatel de licensie wellicht verliezen


Ik denk niet dat CDS daar meer geld mee zal verdienen dan wanneer Versatel via hen een transponder huurt en zij dus waarschijnlijk ook een deel van het abonnementsgeld zullen krijgen.

Citaat:
Ik geloof niet dat ze zelf een apart transponder gaan/kunnen huren om de voetbal wedstrijden aanbieden.


Ze zullen wel moeten, of met alle kabealaars afspraken maken. Maar een contractje met Astra afsluiten is zo gebeurt. Trouwens, ik denk dat ze misschien wel de transponder direct huren en de abonnementen verkopen en dat CDS er alleen tussen zit voor de kaartjes.

Er zijn trouwens inderdaad mensen die het nooit via ADSL zullen krijgen, als je boven 2,5 km. zit dan is de snelheid zo laag dat daar nooit een fatsoenlijke bitstream voor televisie over kan. Bovendien is een verbinding die dan op volle snelheid wordt gelinkt in de centrale dan veel eerder instabiel.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...