Ga naar inhoud


nokia mediamaster 9500


Gast

Aanbevolen berichten

Kan ik met mijn dl 20 programmer ook een wafer kaartje programmeren zodat bepaalde programma's zichtbaar worden?<BR>Nu zit de multichoice kaart erin en kan ik de Nederlandse zien maar ik wil meer....<BR>Welke file moet ik dan gebruiken?<BR>En werkt het wel zo?<BR>Ik heb de nokia 9500 sinds gisteren met dvb 2000 software dr. overflow waar ik zondag de Nederlandse handleiding bij krijg Nederlands Handboek DVB-2000 <BR>leverbaar via FDSE-Regio-Noord,<BR>***geen-reclame*** Antennebouw te Siegerswoude <P>alle hulp is welkom !! vr.gr. Jansat<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Jansat,<P>Met je DL20 kun je wel een MM2 pic kaartje proggen maar als je een Goldwafer wilt laden heb je nog een phoenix programmer nodig op 3,5 mhz.<BR>Kijk even rond op het board dan zul je zien dat je in notime weet hoe dat in zijn werk gaat.<P>GR,<BR>Salem<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgen mij heb je aan een dl 20 meer dan genoeg met een loader kun je toch door de 16f84 de 24lc16 proggen of zeg ik nu iets doms.???<P>bob<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Willem waar de DL20 programmers vandaan komen zijn die niet geschikt om de goldwafer's eprom (24lc13) thru pic te proggen. frown.gif<BR>Dus heb je hiervoor een Phoenix op 3.5 mhz nodig.<BR>Dus de DL20 alleen voor MM2 pic kaartjes.<P>Groetjes,<BR>Menno <P>------------------<BR>

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...