Ga naar inhoud


Pace 500 g4 software update


MTB

Aanbevolen berichten

Ik heb voor een vriend van mij deze tuner geupdate met een software versie die te downloaden was bij Bombeek. Dit om een aantal FTA kanalen toe te voegen. Ik kan nu kiezen uit 10 stuks TP´s om te scannen alleen de te te ontvangen kanalen worden niet toegevoegd. Het is TP1 of TP2 en niet en. Verder zie ik bij een andere frequentie daan 12515 of 12344 wel dat de div. FTA kanalen worden gevonden maar nada beeld.<BR>Wie heeft betere ervaringen of software<P>MTB<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een G4 ondersteunt hardwarematig bepaalde frames niet daardoor is het eigenlijk alleen maar geschikt als C+ doos. Vele FTA zenders zenden net uit in die frames die de G4 niet ondersteunen. Ooit was er eens sprake dat via ***geen-reclame*** voor vele honderden guldens een aanpassing zou kunnen worden gemaakt maar dat is niet doorgegaan omdat de Nokia de markt ging veroveren en de prijzen van de ontvangers gingen dalen<P>Satwatcher<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals k al zei de C+ frequenties en CNN leukt ook nog wel maar dan heb je het voor het grootste gedeelte al gehad op de Astra.<BR>Oh ja de Astra info channels wil hij volgens mij ook nog wel verwerken<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...