Ga naar inhoud


nieuwe software Galaxis sat500ird


Gast

Aanbevolen berichten

de nieuwe software BL.1.151 voor de galaxis sat500ird is beschikbaar.<BR>Het is vrij te downloaden via de homepage van Galaxis Nederland: <A HREF="http://www.galaxis.nl" TARGET=_blank>www.galaxis.nl</A> <P>Wat de voordelen zijn is mij nog niet helemaal duidelijk.<BR>Wel is er een verschil te bemerken met het overschakelen naar een andere zender.<BR>Voorheen was het zo dat wanneer je naar een zender zapte die op dat moment gecodeerd was, de tuner even geblokkeerd was.<BR>Dit is nu niet meer het geval, je kunt nu rustig door zappen.<BR>Tevens is de netwerkgroep aangepast, zodat meer free to air zenders kunnen worden ontvangen.<BR>Wat er nog meer verbeterd is, of liever gezegd mogelijk is, is mij op dit moment nog niet duidelijk.<BR>Dus als er een galaxis gebruiker meer heft ontdekt als bovenstaand, dan hoor ik dit graag van een ieder?<BR>Al me al vind de software update dus tegenvallen, ik had er meer van verwacht.<BR>Het is trouwens de laatste software-update van galaxis, omdat zij zich meer bezighouden met seca.<BR>Galaxis bedankt!!!!!!!!!!!<P>Groetjes Harry<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tsja, wat mij opgevallen is dat je als je van de ene transponder op de ander schakelt, je geen bak bier meer leeg kunt zuipen tot je weer beeld hebt , met andere woorden , hij is tien keer zo snel geworden wat het irritatie nivo behoorlijk naar beneden haalt.<BR>Daar komt nog bij dat je geen transponders meer dubbel hoeft in te vullen in de lijst daar anders de zenders geheel niet ingeschreven werden in het geheugen......<BR>Al met al een behoorlijk positieve verbetering.<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...