Gast Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 Ik heb op de camping een Pace DVR500 decoder in het gebruik. Dit apparaat met schotel is jaren geleden (1997) aangeschaft bij Multichoice Nederland BV. Er was toen gekozen voor een standaard pakket met o.a ned1, ned2 , ned3, RTL4, RTL5, Veronica en SBS6. Sinds mijn laatste bezoeken aan de camping raak ik steeds meer zenders kwijt. Ik beschik nu alleen nog maar over Ned2 en SBS6. Op de overige kanalen krijg ik alleen de melding E34 en E35 (kanaal is momenteel gecodeerd). In het menu zie ik info die zegt: Decoder oke, Ca-module oke en Smartcard oke. Verder zie ik: Decoder 2.27.2 firmware 1.1 en software V1.3.06a. Wie kan mij zeggen wat er aan de hand is en hoe ik het op kan lossen?
Murdock Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 Je moet een nieuwe smartcard aanvragen via www.kaartwissel.nl Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 Hier was ik niet van op de hoogte, dank je. Ik neem aan dat ik alleen een nieuwe smartcard hoef aan te schaffen en geen nieuw abonnement, toch?
Murdock Geplaatst: 14 juni 2005 Geplaatst: 14 juni 2005 Volg de instructies op die website, het staat daar allemaal uitgelegd. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen