Ga naar inhoud


pickaart


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ,<P>Ik heb hier enkele pickaarten liggen met een 16f84 en 24lc16 ic's. Ik heb al enkele keren geprobeerd om de 16f84 uit te lezen met piccard maar om een of andere reden krijg ik enkel maar nullen of enen als resultaat. Men heeft me gezegd dat deze ic's protected zijn of zo ? Wat is daar van aan en kan iemand me zeggen wat ik juist moet doen om deze ic's te programmeren en met welke software voor welke ic ?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je antwoord ,<BR>Toch nog een vraagje , betekend dat dat een<BR>pickaartje niet kan uitgelezen worden ? Welke<BR>software gebruik ik best ? Wat ik wil is dus<BR>alles voor Seca , ik heb nu een werkend kaartje maar dat zal waarschijnlijk uitvallen<BR>binnen de maand.<P>Elika<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord ,<BR>Toch nog een vraagje , betekend dat dat een<BR>pickaartje niet kan uitgelezen worden ? Welke<BR>software gebruik ik best ? Wat ik wil is dus<BR>alles voor Seca , ik heb nu een werkend kaartje maar dat zal waarschijnlijk uitvallen<BR>binnen de maand.<P>Elika<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik een irdeto ontvanger, doe dus niets met seca. Maar als je op de indexpagina van deze site op seca klikt, kan je alles vinden wat je nodig hebt. Download eens piccard 2.1 bij datum 06-04-00. En een editor. En als de kaart uitvalt, de nieuwe keys(files) zullen dan ook wel weer te vinden zijn.<BR>Succes, zo zie je maar weer met een beetje lezen kom je er wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...