Ga naar inhoud


C+16/9 in IRDETO?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe of wat maar het volgende is me gisteren overkomen:<BR>Ik zit nog met een oude setting lijst in mijn nokia.... en gisteren zag ik dat RTL4 en 5 niet meer werkten...<BR>Dus ik op zoek naar de nieuwe frequentie...<BR>Waren blijkbaar van 12012 naar 12344 verhuisd.<BR>Dus wat doe ik? Menu-6 (Tuner) en ik verander de frequentie manueel op de oude RTL5.<BR>Ik duw op OK en gedurende een aantal seconden krijg ik beeld van C+16/9 (inclusief logo en ondertitels...) Dus ik dacht dat de PIDs verkeerd waren, maar dan realiseerde ik me dat C+16/9 niet (meer) in IRDETO te ontvangen is.<BR>Dit is me maar 1 maal gelukt. Ik heb nog de hele avond zitten proberen maar raak er niet wijs uit....<BR>Heeft iemand een idee?<BR>Ik weet het moest ik dit bericht lezen, ik zou de poster voor gek verklaren! smile.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by White Knight:<BR><B>Ik weet niet hoe of wat maar het volgende is me gisteren overkomen:<BR>Ik zit nog met een oude setting lijst in mijn nokia.... en gisteren zag ik dat RTL4 en 5 niet meer werkten...<BR>Dus ik op zoek naar de nieuwe frequentie...<BR>Waren blijkbaar van 12012 naar 12344 verhuisd.<BR>Dus wat doe ik? Menu-6 (Tuner) en ik verander de frequentie manueel op de oude RTL5.<BR>Ik duw op OK en gedurende een aantal seconden krijg ik beeld van C+16/9 (inclusief logo en ondertitels...) Dus ik dacht dat de PIDs verkeerd waren, maar dan realiseerde ik me dat C+16/9 niet (meer) in IRDETO te ontvangen is.<BR>Dit is me maar 1 maal gelukt. Ik heb nog de hele avond zitten proberen maar raak er niet wijs uit....<BR>Heeft iemand een idee?<BR>Ik weet het moest ik dit bericht lezen, ik zou de poster voor gek verklaren! smile.gif<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>heb ik zelf ook gehad ook met cinemas en die 16/9 . ben daarna nog een tijdje aan het zoeken geweest met pics op aut enz enz heb nog paar keer voor enkele sec beeld gehad dat dan vastloopt . ik was eigen op zoek om vh1 en de classic aan draaien te krijgen welke zenders moeten er allemaal met astra te ontvangen zijn.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...