Jump to content

C+16/9 in IRDETO?

Guest

Recommended Posts

Ik weet niet hoe of wat maar het volgende is me gisteren overkomen:<BR>Ik zit nog met een oude setting lijst in mijn nokia.... en gisteren zag ik dat RTL4 en 5 niet meer werkten...<BR>Dus ik op zoek naar de nieuwe frequentie...<BR>Waren blijkbaar van 12012 naar 12344 verhuisd.<BR>Dus wat doe ik? Menu-6 (Tuner) en ik verander de frequentie manueel op de oude RTL5.<BR>Ik duw op OK en gedurende een aantal seconden krijg ik beeld van C+16/9 (inclusief logo en ondertitels...) Dus ik dacht dat de PIDs verkeerd waren, maar dan realiseerde ik me dat C+16/9 niet (meer) in IRDETO te ontvangen is.<BR>Dit is me maar 1 maal gelukt. Ik heb nog de hele avond zitten proberen maar raak er niet wijs uit....<BR>Heeft iemand een idee?<BR>Ik weet het moest ik dit bericht lezen, ik zou de poster voor gek verklaren! smile.gif<P>------------------<BR>

• 2 weeks later...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by White Knight:<BR><B>Ik weet niet hoe of wat maar het volgende is me gisteren overkomen:<BR>Ik zit nog met een oude setting lijst in mijn nokia.... en gisteren zag ik dat RTL4 en 5 niet meer werkten...<BR>Dus ik op zoek naar de nieuwe frequentie...<BR>Waren blijkbaar van 12012 naar 12344 verhuisd.<BR>Dus wat doe ik? Menu-6 (Tuner) en ik verander de frequentie manueel op de oude RTL5.<BR>Ik duw op OK en gedurende een aantal seconden krijg ik beeld van C+16/9 (inclusief logo en ondertitels...) Dus ik dacht dat de PIDs verkeerd waren, maar dan realiseerde ik me dat C+16/9 niet (meer) in IRDETO te ontvangen is.<BR>Dit is me maar 1 maal gelukt. Ik heb nog de hele avond zitten proberen maar raak er niet wijs uit....<BR>Heeft iemand een idee?<BR>Ik weet het moest ik dit bericht lezen, ik zou de poster voor gek verklaren! smile.gif<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>heb ik zelf ook gehad ook met cinemas en die 16/9 . ben daarna nog een tijdje aan het zoeken geweest met pics op aut enz enz heb nog paar keer voor enkele sec beeld gehad dat dan vastloopt . ik was eigen op zoek om vh1 en de classic aan draaien te krijgen welke zenders moeten er allemaal met astra te ontvangen zijn.<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.