Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op mijn Xtreme UCI 6400 krijg ik geen nieuwe settingslijst.

Als ik met Xtreme Channel Editor II 2.1.1 de settingslijst keurig naar de ontvanger stuur, geef de ontvanger na restart "NOCH" en staat er helemaal niets in de ontvanger. Wie weet het probleem??

Geplaatst:

Hoi,

Heb je wel de originele firmware in je xtreme staan, of heb je er een andere firmware instaan (@sat9500s, of een emu )

Als je er een andere firmware hebt instaan moet je een andere editor gebruiken.

grtn AO

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

Geplaatst:
Citaat:
Op mijn Xtreme UCI 6400 krijg ik geen nieuwe settingslijst.
Als ik met Xtreme Channel Editor II 2.1.1 de settingslijst keurig naar de ontvanger stuur, geef de ontvanger na restart "NOCH" en staat er helemaal niets in de ontvanger. Wie weet het probleem??

Hoi JTM kijk ook eens hier.

http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...true#Post903488

Gr Rob

[color:"green"] Als je je vrouw laat navigeren tijdens het autorijden, zie je meer van de wereld als met een GPS systeem!!

[color:"blue"] Xtreme pvr & Digix pvr [/color]

Geplaatst:

Je bericht heb uiteraard direct gelezen, maar er staat niets in de Fav. lijsten.

Ik heb zelfs de factory settings terug gezet, zodat de hele settingslijst leeg was.

Het gekke is, dat als ik autm. scan of handmatig, er bepaalde freq. niet worden opgehaald, b.v. 10979 V 2200 5/6

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen