Ga naar inhoud


Kan davilex taalcursus spaans niet instalerren


teofiles

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb geprobeerd davilex taalcursus te instaleren maar op dat moment ging de cd-rom speler kapot, nu heb ik de speler vernieuwd en wilde weer instaleren maar krijg steeds de melding [een eerdere instalatie is niet voltooid start de computer opnieuw op om de instalatie te voltooien]

dat doe ik dus maar krijg ik weer die melding, ik kan in program files geen davilex

vinden en ook niet in het register en ook niet door het te laten zoeken weet iemand raad? ik heb reg mechanic er op los gelaten maar helpt niet.

ik werk met win xp pro

 

groeten Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Teofiles,

 

Ik kreeg dezelfde melding bij de installatie van een italiaanse davilex cursus onder XP Home. De PC heeft dual boot, XP/2000. Installatie via 2000 lukt wel!

Ook onder win98 heb ik de cursus ooit geinstalleerd. Hopelijk helpt je dit verder.

Jammer dat Davilex de Easy taalcursussen niet meer support.

 

grtz, Repelsteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dagobert,

 

Onder XP is de cursus te vinden onder Program Files\Davilex\Easy Taalcursus Italiaans.

Op het bureaublad wordt een snelkoppeling aangemaakt. Als hiermee de cursus opgestart wordt (onder XP) dan volgt de melding dat een vorige installatie niet voltooid is - herstart de PC.

Na iedere herstart blijft dezelfde melding terugkomen.

Hoe vind ik de hangende dll?

 

grtz, repelsteel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je zei dat je onder program files geen davilex kon vinden? Maar er staat toch wel iets op je pc, kun je niet gewoon in het mapje kijken ( start > deze computer>C: program files>Davilex , dat er een uninstall icoontje staat dan zou je em mischien in z,n geheel kunnen verwijderen of via je menu software? Anders gewoon alles wat er staat deleten en opnieuw installeren.

 

Hiermee kun je je rommel (dll,s en overige rommel verwijderen, werkt prima)Klein uitlegje , je moet naar options gaan dan registry cleanup dan do them all, en je zult veel rommel zien dat je allemaal kan verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...