Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens mij worden vanaf nu de nieuwere versies van de DB500 uitgeleverd met de afstanbediening van de 5620s.

Ik vindt het wel jammer want dat kleintje was zeer prettig.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Geplaatst:
Citaat:
Volgens mij worden vanaf nu de nieuwere versies van de DB500 uitgeleverd met de afstanbediening van de 5620s.

Ik vindt het wel jammer want dat kleintje was zeer prettig.

Ik heb een paar alternatieve ab/s hier in gebruik , die op de 500/5620 en 7000 perfect werken . (7020 weet ik niet).
Ze lijken erg veel op de AB van DM7000, en alle functies werken, wanneer je in de pli images in "Install Expert Plugins", de remote controll van de DM7000 download.

zie afbeelding

gr,
RuKo
Geplaatst:

Dat zijn nu 2 verschillende plaatjes van ab's voor een 500s.

Ik heb zelf een (zwarte) ab voor de 500s met de aan/uit knop boven in het midden en daaronder direct de rood/groen/geel/blauw knoppen.

Mijn serie-nummer begint met 54.

Die van RuKo ziet er wel een stuk beter uit. Zal ie los te krijgen zijn?

DM7000S/DM500S - Multytenne Twin

Geplaatst:
Citaat:
Dat zijn nu 2 verschillende plaatjes van ab's voor een 500s.
Ik heb zelf een (zwarte) ab voor de 500s met de aan/uit knop boven in het midden en daaronder direct de rood/groen/geel/blauw knoppen.
Mijn serie-nummer begint met 54.
Die van RuKo ziet er wel een stuk beter uit. Zal ie los te krijgen zijn?

Deze AB's zaten niet bij de dreambox, maar omdat die sleutelhanger die standaard bij de DM500 geleverd wordt, te klein was voor m'n knokige vingers, heb ik deze dus aangeschaft.

gr,
RuKo
Geplaatst:

De afstandsbediening van RuKo is geen originele, maar een van een ander merk.

Die Toxicq als voorbeeld geeft is de nieuwe. Hij is wel anders dan op de foto, nl. zelfde kleur als bij de 7000 en met dream-logo en uiteraard (bijna) alle toetsen zoals bij de 7000. Ik heb deze gezien op de AngaCable beurs in duitsland.

Mij is door DMM verteld dat bij nieuwe leveringen de nieuwe AB wordt geleverd en zal werken vanaf 1.08 images én ook los verkrijgbaar zal zijn.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Heeft iemand eigenlijk al DM500's met de nieuwe AB in Nederland in het wild gezien?

Dealers die recentelijk nieuwe leveringen hebben gekregen krijgen blijkbaar nog steeds de oorspronkelijke AB.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen