Ga naar inhoud


Irdeto kaart/ goldcard


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik het goed heb begrepen is het mogelijk om verschillende pakketen te schrijfen op een zo genoemde goldcard deze is dan auto-update mijn vraag is eigenlijk het volgende hier en daar hoor ik verschillende types eeproms of pics dit zijn de 24C16 (=24CL16)<BR>en de 16F84 Nu zie ik zelf op afbeeldingen 1 soort pic/eeprom op zo'n kaartje maar wat bedoelt men nu met de ander soort pic. Welke zitten nu op de Kaart?. Dan nog mijn laatste vraag voor bijde hebt een programmer nodig een phoenix en ?????. Zijn er trouwens winkels in nederland waar lege goldcards zijn te kopen. En is het misschien een idee om een stukje te wijden voor kaart schrijven voor beginners<P>Greetz <BR>MrR

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo gold card zijn bijna nergens te krijgen de meeste gebruiken pic cards hier zitten beide ic op eeprom 24c16 en een flash rom 16f84.<BR>Deze card kan zichzelf updaten mits het allemaal goed geprogrammeerd is.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan heb ik ook een vraag, <BR>ik heb dus bij funsat 2 van die kaarten besteld en binnen gekregen , ben zelf in het bezit van een phoenix programmer eentje van <BR>****-** uit ( ...-.... mooie stad achter de duinen )<BR>er zit een jumpertje op zodat ik kan schakkelen tussen 3,5 en 6 <BR>wanneer ik dus die kaarten wilt gaan proggen hebben ze het allemaal over een pic programmer.<BR> <BR>help ons eens een beetje op weg .<P>wanneer ik zo'n goldwaffer wil gaan programmeren heb ik dus een pic programmer nodig (dl-20) of een (VP 2) <BR>eentje van Willem<BR>voor nodig maar wanneer ik in de handleiding kijk dan staat daar weer vermeld dat ik dus 16C/f84 wafercard ,Goldwafercards(niet de voor interne 24C16 eeprom)gebruiken.<BR>maar die zitten toch ook op een goldwaffer<P>maar waarom moet ik die dan eerst proggen voordat ik iets op die andere progt <P>kan je ons misschien eens een beetje helpen want het wordt een regelrechte ramp op deze manier.<P>LOL 4 ALL <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees op jou melding dat je ook een beetje een new bee bent net als ik <P>ik heb zelf een nok 95s met een DVB200<P>ik ben dus ook bezig om net als wat jij doet een beetje aan het klooten <BR>maar ik kom er ook niet uit <BR>zou je mij eens een mailtje kunnen sturen <BR>waarin we wat meer met elkaar kunnen proberen <BR>en gelijk wat meer info kunnen verstrekken <P>als je daar ook iets in voelt kunnen we contakt zoeken oke laat maar weten <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo pic en gold wafers doen het zelfde .<BR>Phoenix programmers je hebt ze in div soorten de beste volgens mij de enigste zijn die met een externe voeding. Het is ook belangrijk om de juiste kabel te gebruiken anders werken de meeste programma's niet.Hoe weet ik dit alles nou lees deze topics van deze sites maar goed door dan helpt iedereen je en de meeste antwoorden staan er al.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om jullie wat op weg te helpen ,<P>Om een PIC kaart te programmeren voor SECA.<BR>Gebruik eerst ICprog om een HEX file in de<BR>16f84 te laden. Daarna kan je de BIN file<BR>laden in de 24c16. Dat doe je met Piccard.exe De HEX en BIN file voor de maand mei kan je van deze site downloaden , icprog vind je op <A HREF="http://www.h2deetoo.demon.nl/" TARGET=_blank>http://www.h2deetoo.demon.nl/</A> <P>Elika<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens op <A HREF="http://www.eurocrypt.net." TARGET=_blank>www.eurocrypt.net.</A> Hier kun je cards kopen.<BR>Heb zelf een Platinum Arrow gekocht voor de D2-MAC signalen.<BR>Geronimo levert goede service en levertijd.<BR>Ik gebruik deze card nu voor de Irdeto Pic files (ird_7_5_00) met m'n<BR>Nokia 9500 met DVB2000.Ik programmer de losse IC's met m'n DL-2 programmer<BR>met PIX113.Ik ontvang nu C+ en PW. No problems.<P><BR>Ps. Weet iemand of ik met de G-lover files(ird_7_5_00)<BR> nog meer paketten kan ontvangen.Ik ontvang nu C+ en PW. De rest lukt niet.<P>Thanks<P>Ton. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

en voor die prijs zal hij ze dan ook nog <BR>LANG in voorraad hebben. ;-).<BR>beetje duur he ! .of doet hij er een programmer bij.<P><BR>gr djazzie <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gold wafer kost bij mij fl 45,- schaarsheid of niet.<P>Ik lever geen bulk maximaal 10 kaarten. Heb liever tig tevreden klanten dan een paar die denken klauwen vol geld te kunnen verdienen...<P>Geronimo <A HREF="http://www.eurocrypt.net" TARGET=_blank>http://www.eurocrypt.net</A> <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Geronimo (edited 12 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEHE BIJ MIJ KOST FL40;<P>*************<P>------------------<P>**** LAATSTE WAARSCHUWING! ****<BR><p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 13 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach op die manier via een mailtje, wist ik trouwens niet , zo zie je maar weer hoe goed de regeltjes maar weer gelezen worden.<BR>Niet dat ik iets in de aanbieding heb maar ik zal er aan denken.<BR>Trouwens , niet geheel op z'n plaats (in dit topic) het valt me op dat als ik een reply plaats ,ik deze vaak opnieuw moet aanklikken.<BR>it ter kennisgeving.......<P>Greetz Tech<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat betreft het aanklikken:<BR>Het probleem is bekend, maar we kunnen er helemaal niets aan doen.<BR>Ik heb dit board bij wijze van test naar een tijdelijke andere server verschoven en alles nogmaals getest.<BR>Daar werkte alles wel perfect.<BR>Dit is nou eenmaal een gegeven paard, en die kunnen we helaas niet in zijn bek kijken.<BR>Het voordeel van deze server is dat ie wel erg safe is.<BR>Hier worden we tenminste niet off-line gehaald door een onverlaat als Mindport of c+. <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...