Ga naar inhoud


Download zone(s)


Gast

Aanbevolen berichten

Zo, vanaf vandaag is Big Anthony de grote man achter de downloadzone(misc).<P>Nu alleen Irdeto en Seca nog.<BR>Voor seca hadden we eigenlijk Pipo al, maar die laat de laatste dagen niets meer van zich horen.. (zal wel heel hard bezig zijn aan de zone smile.gifsmile.gif<P>Nu zoeken we nog iemand met voldoende kennis van Irdeto (hard en) software, en een paar uur tijd per week..<P>Kom op.... wie oh wie????<P>mail: webmaster@sat4all.com <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites


We hebben inmiddels iemand gevonden voor irdeto.<P>Ik wil graag alle mensen die ons gemaild hebben bij deze van harte bedanken.<P>Door het grote aanbod zou er bij het beantwoorden van de diverse e-mail iets fout kunnen zijn gegaan.<P>Hiervoor onze excuses.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat daar wel wat te regelen is...<BR>Moet je even met SatDigital praten want hij is er al mee bezig.<BR>Vereen jullie krachten smile.gifsmile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de Irdeto downloadzone is bijna klaar!<BR>Jonny1 bedanken wij dan ook hierbij voor de grandioze medewerking!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pipo heeft vanwege privé omstandigheden af moeten zien van de Seca zone, dus zoeken we alleen nog iemand voor seca!<P>Kennis en tijd zijn een vereiste.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het al geschreven is, maar ik moet zeggen dat we een download area gekregen hebben gekregen om trots op te zijn. Ik wil diegene die zich daar momenteel voor meer dan 100% voor in zetten vragen, ga zo door. Het ziet er gelikt uit. <P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vindt ik ook!<BR>Hierbij nogmaals onze dank aan de 3 sat4all users die dit mogelijk hebben gemaakt.<P>Helaas zijn die reclame banners een noodzakelijk kwaad, maar over de zones valt geen verkeerd woord te zeggen!<P>Ga zo door!!! smile.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er goed uit ga zo door!!!!!!!!!!<BR>ik heb alleen 1 opmerking.....<BR>datum van 00-00-0000 zegt mij zo weinig ;-)<BR>Maar voor de rest alle lof.......<BR>Groetjes<BR> Ruud<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...