Ga naar inhoud

Hoe reset ik Humax 5400 Z via afstandsbediening ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij 't aanzetten van mijn Humax 5400 Z zie ik in beeld "Loader Ver .....", maar daarna gaat 't beeld op zwart. Dus als ik op "Menu" druk (via AB) zie ik in de display wel "Menu" maar 't tv-scherm blijft zwart. Nu wil ik 'm resetten naar de (standaard) fabrieksinstellingen, maar weet niet welke optie ik moet gebruiken omdat ik niet kan zien waar ik naartoe moet navigeren !

Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel posities ik omlaag moet na 't gebruik van de knop "Menu" en hoe ik verder (blind) moet navigeren ?

Geplaatst:

Nog nooit van gehoord dat er een menu is waarmee je je Humax kan resetten naar fabrieksinstellingen.

Wat wel kan is de cleaner van Josje01 erop zetten en daarna nieuwe firmware erin plaatsen en wat ook nog kan is een lege zenderlijst uploaden naar de Humax.

Maar voor zover ik kan opmaken uit jouw oproep, heb je waarschijnlijk je kanaal veranderd waarop jouw Humax zijn beeld doorgeeft naar de TV, jij doet dit volgens deze stelling dan via de antennekabel en door een videokanaal te gebruiken op jouw TV.

Als deze stelling klopt dan moet je gewoon weer even de tv laten zoeken naar jouw humax-signaal.

Werk je daarentegen met een scart-kabel dan gaat dit hele verhaal niet op.

Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen