Ga naar inhoud


JDM and/or Phoenix ??


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje over deze twee programmers om een kaart te beschrijven moet krijg je te maken met een pic:16f84 en een eeprom:24c16 die moeten worden beschreven.Met een JDM kan je deze alle twee beschrijven 24c16 en de 16f84<P>Maar waar heb je dan de phoenix programmer voor nodig? Of is het mogelijk om alleen gebruik te maken van de Jdm. Of vice versa<P>Ik wil zelf gold weafer gaan gebruiken en als ik het goed heb begrepen zitten op deze kaart zowel de pic:16f84 en de eeprom:24c16<P>Kortom welke hardware heb je nu eigenlijk nodig??<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi, Ik heb zelf een nokia 9500 s met DVB 2000 software ik ben ook in het bezit van een phoenix programmer maar ik staat dus voor dezelfde vraag als jij <BR>wat ik dus ook niet snap is namelijk is waarom moet je 2 verschillende programmers hebben omdus een goldwaffer te proggen<BR>hoe ver ben jij al <BR>ik zelf heb nu maar een een kaart gekocht om beeld te krijgen want ik kom er niet meer uit echt <BR>zelf wanneer ik diverse mensen belt BV willem <BR>daar krijg je niet eens een normaal antwoordt <BR>bij funsat idem wel kopen maar een klein beetje helpen ho maar <BR>dus pas AUB op met wat je besteld want het is gewoon .......<BR>als je begrijp wat ik bedoel .<BR>kijk maar eens bij de algemene beginners vragen / iso smartcard programmer <BR>ga hier eens kijken dan weet je wie en wat ik heb <P>SEE U <BR>en laat anders eens een berichtje achter op ICQ nr.72205437<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor het progr. van een goldwaverkaart heb je beide programmers nodig<BR>hoe je te werk gaat is afhankelijk wat je wilt progr. irdeto of seca<BR>heb zelf de vp2 van ome willem 2 programmers in 1 en werkt perfect<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...