Jump to content

JDM and/or Phoenix ??

Guest

Recommended Posts

Ik heb een vraagje over deze twee programmers om een kaart te beschrijven moet krijg je te maken met een pic:16f84 en een eeprom:24c16 die moeten worden beschreven.Met een JDM kan je deze alle twee beschrijven 24c16 en de 16f84<P>Maar waar heb je dan de phoenix programmer voor nodig? Of is het mogelijk om alleen gebruik te maken van de Jdm. Of vice versa<P>Ik wil zelf gold weafer gaan gebruiken en als ik het goed heb begrepen zitten op deze kaart zowel de pic:16f84 en de eeprom:24c16<P>Kortom welke hardware heb je nu eigenlijk nodig??<P>------------------<BR>

hoi, Ik heb zelf een nokia 9500 s met DVB 2000 software ik ben ook in het bezit van een phoenix programmer maar ik staat dus voor dezelfde vraag als jij <BR>wat ik dus ook niet snap is namelijk is waarom moet je 2 verschillende programmers hebben omdus een goldwaffer te proggen<BR>hoe ver ben jij al <BR>ik zelf heb nu maar een een kaart gekocht om beeld te krijgen want ik kom er niet meer uit echt <BR>zelf wanneer ik diverse mensen belt BV willem <BR>daar krijg je niet eens een normaal antwoordt <BR>bij funsat idem wel kopen maar een klein beetje helpen ho maar <BR>dus pas AUB op met wat je besteld want het is gewoon .......<BR>als je begrijp wat ik bedoel .<BR>kijk maar eens bij de algemene beginners vragen / iso smartcard programmer <BR>ga hier eens kijken dan weet je wie en wat ik heb <P>SEE U <BR>en laat anders eens een berichtje achter op ICQ nr.72205437<P><P>------------------<BR>

voor het progr. van een goldwaverkaart heb je beide programmers nodig<BR>hoe je te werk gaat is afhankelijk wat je wilt progr. irdeto of seca<BR>heb zelf de vp2 van ome willem 2 programmers in 1 en werkt perfect<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.