Ga naar inhoud


Talpa haalt Veronica golfje uit logo Big Brother


whatyouneed

Aanbevolen berichten

Kwam op een aantal site's het logo van talpa tegen via de zoekmachine van google en dit moet het dan zijn

 

 

Het weblog Venturo stelt dat het nieuwe Talpa-logo er zo uit zal zien:

 

 

Een fragment uit een presentatie DVD van Talpa

 

talpatvscreencap3pv.jpg

 

talpalogonw1uo.jpg

 

 

200505251019100.talpalogo.jpg

 

200506211525030.Talpa5.jpg

 

Of dit het nu werkelijk is zien we morgen na 16:00 na de presentatie.

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zit nu de stream te volgen en zie een ander logo. Ik kan het niet kopieren als print screen maar zal het even omschrijven:

 

Linksboven zie je 10 grijze bolletjes met van boven naar beneden 3x een rij van 3 en precies onder het midden van de onderste de laatste bol. Ik zie er duidelijk een T in en het zijn dus 10 bolletjes (knipoog naar plek 10). Ik vermoed dat het dat wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het logo op m'n site gezet. Ik mag er alleen niet meer naar verwijzen van een mod... Even zoeken dus...

 

Het logo doet me trouwens denken aan een Australische zender. Channel 9 ofzo was dat meen ik. Op Lyngsat kom ik 'm niet meer tegen, dus bestaat 'ie misschien niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het logo doet me trouwens denken aan een Australische zender.


Je bedoelt Nine Network, die gebruiken dit logo:
9network.jpg.

Overigens vond ik het fake-logo wat op internet de ronde deed wel wat (te) simpel overkomen, maar het echte logo is ook niet super naar mijn mening. Trouwens, de tien bolletjes staan dan denk ik toch voor, juist, het getal 10 (waar de 9 bolletjes bij "Nine network" dus voor 9 staan).

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was 'm inderdaad. Ik vind het Talpa logo ook niet echt heel spectaculair (alhoewel, het is wel een symbool dat andere zenders juist niet hebben), maar je kunt er wel veel mee. Zo bewegen de bolletjes op verschillende manieren naar de juiste plaats en zijn ze voetballetjes tijdens de voetbalprogramma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...