Ga naar inhoud


woonachtig in rotterdam ??


Gast

Aanbevolen berichten

LOL <P>Hallo ;-)<P>wie is er woonachtig in de buurt van Rotterdam <P>ben namelijk op zoek naar een maatje die mij of ik hem ( samen )<BR>kunnen klooien met diverse systeemen en crdjes<P>wie o wie reageer <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi,<P>Ja ik woon ook in rotterdam<BR>en ja ik zou het leuk vinden om ervaring te wisselen<BR>laat me weten hou je het zou willen doen.<BR>mail mij maar direct.....<BR>madarbak@wxs.nl<BR>gtoetjes....<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by rico:<BR><B>LOL <P>Hallo ;-)<P>wie is er woonachtig in de buurt van Rotterdam <P>ben namelijk op zoek naar een maatje die mij of ik hem ( samen )<BR>kunnen klooien met diverse systeemen en crdjes<P>wie o wie reageer <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb al een tijdje geleden een mailtje naar je toe gestuurd maar het mail adres werkt niet <BR>krijg iedere keer de melding terug dat de post niet aan komt kijkt het even na <BR>of stuur me een ICQ <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...