Ga naar inhoud


Welke decoder


rob1981

Aanbevolen berichten


Je bedoelt zeker de Philips DSX7071.<BR>Asscom, doet qua uiterlijk een beetje oudbollig aan met dat bruine opschrift, klepje is handig.<BR>Strong, tja, toch maar niet.<BR>Ik zou voor de philips kiezen, mooi uiterlijk en nooit hardwareproblemen.<BR>Suc6, JD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment afhankelijk van wat je wil zien ivm. Teq. problemen.<P>Misschien even wachten wat de toekomst brengt????<P>Of toch maar een CI-ontvanger met een module?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar die philips is volgens jullie wel een mooi systeempje? Ontvangt ook gewoon discovery en al die zenders etc.?<BR>Op zich vind ik hem er wel mmoi uitzien, als nou ook nog goed is dat is dan wel een mooie om te nemen denk ik!<BR>Groeten Rob

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een philips, en moet zeggen dat ik liever een andere doos heb. Verder ben ik wel te spreken over de goede kwaliteit en de s*c* zenders zijn gewoon te ontvangen. Helaas is de philips op dit moment voor mij te beperkt, er is bijvoorbeeld nog geen software om kanalen te herindelen etc etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat probleem van kanalen editten heb je met alle seca-dozen.<BR>Het beste wat je kan hebben is natuurlijk een ci-ontvanger met module (flexibel en editprg's leverbaar)<BR>Maar dat is de vraag niet, een philips geeft nooit problemen.<BR>JD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...