Unetwork Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 Ik heb nu direct update op mijn PC lopen. Maar ben in de b.v.b. Gemini een plugin tegen gekomen om je DynDNS in te vullen die dan ge-update word. Ik heb nu Ronaldd image voor mijn 7020 lopen en die bevalt mij zeer goed. Is er een losse plugin ergens te downloaden? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
MagicOnline Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 Je kunt tuxdns gebruiken. We even de juiste gegevens in het shellscript zetten. 914382-tuxdns.zip CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Bigfoot Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 Sommige routers/modems hebben trouwens ook zo'n optie ingebakken, dat is helemaal ideaal. Misschien kan die van jou dat ook wel.
Unetwork Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Geplaatst: 4 juli 2005 Bedankt voor de bijlage maar helaas weet ik niet zo waar ik deze moet plaatsen. Het gaat me hierom een plugin zoals in de Gemini nfi voor de 7020. Wellicht kan iemand deze voor me kopieren en me dit als bijlage doen toekomen? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
deeejeee Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 Kijk eens in de newcamd zipp file...... DM8000 ruDREAM Infinity X
stefke Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 Kan je via TuxDNS ook een no-ip.com account laten updaten?
MagicOnline Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 De geposte versie is alleen voor dyndns CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen